رضایت مشتری در امر برندسازی

 

 

 

رضایت مشتری در امر برندسازی

برندسازی را می توان یک فرآیند نامید که در آن چندین موضوع و شرایط باید همزمانی خاصی داشته باشند. یکی از اقدامات لازم که رابطه مستقیمی با پروسه برندسازی دارد، رضایت مشتری می باشد. رضایت مشتری در گرو انتخاب صحیح کالا یا خدمات مختص به برند می باشد. چنانچه مالک یک برند در معرفی برند خود بزرگنمایی انجام دهد یا کالا یا خدمات خود را به نحوه دیگری معرفی نماید در رضایتمندی مشتری اثری منفی دارد. امر برندسازی را باید یک هدف بلند مدت دانست و بصورت مقطعی به دنبال این موضوع نبود. چراکه برای رسیدن به یک فروش ماندگار و رضایت مشتری مالک برند باید تلاشی بی وقفه داشته باشد.

ثبت شرکت در کرج ، ثبت برند در کرج ، امر برندسازی، برندسازی، رضایت مشتری، مالک برند

سایر مطالب :

تمایز یا تشابه علامت تجاری

نام تجاری ، علامت تجاری

معمای سادگی برند

حوزه برندسازی شرکت ها


کلمات کلیدی : ثبت شرکت در کرج ، ثبت برند در کرج ، امر برندسازی، برندسازی، رضایت مشتری، مالک برند

 

 

 

 

مشتریان ما

• شرکت تولیدی صنعتی دکامـوند ( خدمات :  ثبت تغییرات شرکت )

• شرکت توسعه ارتباطات سانیک ( خدمات : ثبت نام و نشان تجاری )

• شرکت پیـام فنـــاوران پیــشرو  ( خدمات : امور مالیاتی ، دفاتر مالی )

• شرکت پیشرو تراکتور نیرو ( خدمات : ثبت شرکت ، اخذ کد اقتصادی )

• شرکت تولیدی صنعتی رنگ سحـــر  ( خدمات : ثبت برند و لوگو )

• شرکت مارال چرم ( خدمات : ثبت شرکت سهامی خاص در کرج )

• شرکت شکلات قافلانکـوه ( خدمات : ثبت برند و لوگو )

• شرکت آرد سرو سپهر البرز ( خدمات : ثبت شرکت )

• تولید و بازرگانی اجاق باشی  ( خدمات : ثبت لوگو ، برندسازی )

• شرکت فایبر گلاس قرنی ( خدمات : ثبت اختراع ، طرح صنعتی )

• شرکت ماشین سازی پهلوانی ( خدمات : ثبت برند و لوگو )